събота, 12 април 2014 г.

Цветница

  Аз съм от хората, които не са големи почитатели на именните дни. въпреки това знам, че някой именни дни са по-тачени от други, най-вече защото имат повече именници. 
Цветница е от тези празници. Толкова е хубаво да имаш име на цвете.
  Днешната картичка е за моя приятелка, която празнува на Цветница. Приятелка, с която се виждаме много рядко, но си оставаме близки и се обичаме много. Това е от онези приятелства, които остават завинаги, въпреки редките среща. И как иначе - живяхме си щастливо цели три години, бяхме в една стая в общежитието, стояхме на един чин, тренирахме... Обичам те, Църи! Честит имен ден!





 ХОХО





1 коментар:

  1. Здравей Боби, за първи път влизам в блога ти и е страхотен!
    И аз много те обичам.
    Изключително щастлива съм,че приятелството ни се запази и до днес. Щастлива съм, че семействата ни се опознаха и си допаднаха. Радвам се,че все по-често успяваме да се видим и да си гостуваме.
    Картичката беше една от най-приятните изненади , която съм получавала за имения си ден.
    И до днес и винаги ще е на видно място в къщи. Възхищавам се на всичко, което правиш! Щастлива съм, че притежавам една от уникалните ти картички (изработена специално за мен). Обичам те !!!

    ОтговорИзтриване