неделя, 30 юни 2013 г.

Честит имен ден

  Тази картичка направих много набързо за приятел, който ни покани в последния момент на празника си. Затова и е толкова семпла /аз доста харесвам такива семпли картички/, защото нямах време да мисля, налагам елементи и да променям. 


  Пък и мъжка картичка няма нужда от много. Повечето мъже май предпочитат по изчистените неща. Поне моят е такъв :).


  Не съм сигурна дали улучих тематиката, в смисъл, че не съм наясно кой имен ден какъв светия почита и с какво се свързва. За първи път правих картичка за имен ден...Следващия път преди да започна да творя ще се информирам. 
  Нали още съм новобранка и имам много да уча.





 ХОХО


2 коментара:

  1. Мен, ако ме питаш, си си научена! :P Много яка картичка! Корабът печат ли е? Много ми харесва как си го съчетала с канап и котвичка! <3 Наистина няма нужда от друг акцент. Много мъжка картичка! :))) Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти и тук. Картинката е изрезка от списание. Тъй като цветния принтер ми е повреден, а с оцветяването не съм много добра, постоянно се оглеждам за интересни картинки тук-там. Знам, че не е много добре да използвам готови такива, но понякога помага. :)

      Изтриване