неделя, 9 юни 2013 г.

Картичка за JIJI

  От известно време имах идеята за серия картички с...(няма да кажа сега) и почерпката на JIJI ускори изработването на първата картичка. За сега не искам да разкривам подробности (нямам за цел да съм потайна, просто искам изненадата да е максимална), защото ще изпратя картичката лично на JIJI. 
  За да се включа в "почерпката" ще публикувам един фрагмент от картичката. Останалото ще покажа по-късно, когато пристигне при новата си притежателка. Много се надявам да хареса на JIJI и да я зарадва в този много щастлив и уморителен за нея момент.

  Ето и ъгълчето от картичката:


  П.П.  Ще редактирам тази публикация, когато стане възможно.



  Реших да не редактирам, а да допълня тази публикация със снимки от цялостната визия на картичката за JIJI. Тя вече е при нея и много си я харесва. Радвам се за това, защото пък на мен много ми допадат нейните творения. 


  Картичката е първата от серията картички "Мъдри мисли и сентенции" .










 ХОХО

2 коментара:

  1. Ех, как подразни любопитството ми с това "надничане" в ъгълчето... :) Нямам търпение да я видя в целия ѝ разкош! <3 :)))) Много ти благодаря, че си направила картичка специално за мен! :)))) Късметлийка съм да притежавам нещо, сътворено от теб! :)))
    Благодаря ти за милите думи и за това, че се включи в почерпката! <3

    ОтговорИзтриване