събота, 15 юни 2013 г.

Дървото...

"Дървото е символ на живота, а неговите плодове - мъдростта." 
Много трудно открих сентенция за дървото, а уж в Google всичко се намирало. Жалкото е, че аз самата не знаех мъдра мисъл посветена на дървото, защото то наистина носи много символика в себе си. 


Както и повечето ми неща са обмисляни от дълго време, просто си стоят в главата ми и чакат някой да ги предизвика. Тази картичка не прави изключение. Тя е поредната от серия картички "Мъдри мисли и сентенции".
Картичкофуриите ми помогнаха със своето КФП 172 на "Крафт Фактори". Получи ми се добре картичката, точно както си я представях. Дано и на други да допадне и да я харесат, както аз си я харесвам.  



Въпреки, че картичката е по-скоро символична, от вътрешната страна оставих възможност за вписване на пожелание или нещо друго. Смятам, че ще подходяща за подарък при някой поводи свързани със семейството.


Включвам картичката :


 ХОХО


8 коментара:

  1. Картичката е много стилна и си личи, че е добре обмислена.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много. Вашата оценка е много ценна за мен, защото съм начинаеща и имам много да уча.
      Благодаря и за дадената ми възможност да участвам в предизвикателството ви, Крафт Фактори. <3

      Изтриване
  2. Станала е прекрасна - много добре са се съчетали всички елементи :):):)

    ОтговорИзтриване
  3. Прелестна е! Обожавам картички с дървета, а твоята ми легна на сърцето веднага! Браво!!! Успех в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Тони. Някой неща са ни по-мили от други, макар да са все наши творения. Тази картичка и на мен ми е скъпа. За сега съм си я прибрала и още не съм готова да се разделя с нея. <3

      Изтриване
  4. Поздравления, Боряна! Ти си нашият победител в КФП 172 на тема Дръво. Наистина много ни впечатли с тази картичка. Можеш да оставиш адреса, на който да си получиш наградите на info@craftfactory.eu

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Крафт Фактори! Много ме зарадвахте с факта, че оценихте картичката ми толкова високо. Това е голям комплимент за мен, защото съм още съвсем нова в правенето на картички, а вие сте ерудити в тази област. Тази ваша оценка наистина ми вдъхна кураж. Благодаря от сърце. <3

      Изтриване