неделя, 30 юни 2013 г.

Честит юбилей

  Това е една картичка по поръчка на моя колежка, за 60 годишния юбилей на нейна приятелка. Тъй като познавам дамата /и много я харесвам/ реших, че този стил картичка много ще й подхожда, защото тя е много стилна и изискана жена. 

  Оказа се, че съм улучила право в целта, защото юбилярката останала очарована и дойде лично да ме поздрави и благодари за картичката. 


  Аз пък благодаря на Дани за идеята за картички в стил ART DECO, с които ме заплени.







 ХОХО


2 коментара:

  1. Много изискана! <3 :)))) Просто е прекрасна! Спазила си всички елементи на този стил и си ги съчетала великолепно! :))) Не се и съмнявам, че получателката е била очарована! <3 :) Браво!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хей, JIJI, благодаря ти, че си толкова щедри на комплименти. За мен е наистина голяма радост ти да харесваш картичките ми, защото си майстор в направата им. Благодаря ти много, мила. <3

      Изтриване